Emil Sayfutdinov nie pojedzie w GP ani w play off

english version

Emil Sayfutdinov wydał oświadczenie na swojej oficjalnej stronie. Niestety mimo intensywnej rehanlitacji prowadzonej od poniedziałku Rosjanin nie będzie w stanie wystąpić w weekend w zawodach Grand Prix ani w meczy rewanżowym play off w Częstochowie, aby zwiększyć szanse Włókniarza na wejście do finały Emil postanowił wziąść zwolnienie lekarskie dzięki któremu klub będzie mógł zastosować ZZ a, więc najszybciej Emila zobaczymy w Grand Prix w Toruniu:

Emil nadal odczuwa skutki upadku i nie wystartuje w sobotę w Grand Prix w Krsko oraz w niedzielnym meczu Dospel Włókniarz – Unibax.

„Drodzy Kibice,
Niestety pomimo intensywnej rehabilitacji, która prowadzę już od poniedziałku wraz z moją wspaniałą fizjoterapeutką Renatą, nie zdążę przygotować się do zawodów w ten weekend. Aby nie zabierać możliwości pozostałym chłopakom z Dospel Włókniarza, z którymi walczyliśmy o jak najlepszy wynik w tym sezonie oraz aby wspaniali kibice z Częstochowy mieli jak najdłużej nadzieje na start ich ukochanej drużyny w finale Enea Ekstraligi, zdecydowałem się wziąć zwolnienie lekarskie, aby umożliwić zastosowanie przepisu o zastępstwie zawodnika.
Dziękuję wszystkim, którzy włożyli ogrom pracy w tym tygodniu abym mógł wsiąść na motocykl już w ten weekend. Lekarzom z Torunia za wspaniałą opiekę po wypadku, Renacie i Piotrowi za rehabilitację oraz całemu mojemu teamowi za to że we mnie wierzyli i cały czas mnie wspierają.
Mam nadzieję, że Dospel Włókniarz będzie w finale, a ja będę mógł rywalizować w ostatnim turnieju GP w Toruniu. Jeszcze raz wielkie dzięki. Trzymam kciuki za Dospel Włókniarz i do zobaczenia jak najszybciej.”

źródło:emilracing.com

One response to “Emil Sayfutdinov nie pojedzie w GP ani w play off

  1. Pingback: GP in Krsko without Sayfutdinov: | Speedway Fan Blog·

Skomentuj

