Marek Cieślak

Dzisiaj całą notkę postanowiłam poświęcić, najlepszemu zdaniem większości znawców żużla, trenerowi w Polsce. Ja może nie będę się wypowiadać na ten temat zbyt długo- mnie Pan Cieślak po prostu nie przekonuje. Nie znam go osobiście, ale wydaje mi się, że trochę za bardzo lubi  niedopowiedzenia i szum wokół własnej osoby.

Wątek poruszam dlatego, że pojawiły się spekulacje na temat tego czy Pan Marek Cieślak przypadkiem nie zostawi WTS-u dla Włókniarza, swojego macierzystego klubu. W Tygodniku żużlowym np. jest zamieszczona jego wypowiedź:

„Potrzebuje nowych wyzwań. Już dwa lata temu dałem się namówić na przedłużenie mojej przygody z Wrocławiem. Teraz widzę, że powinienem już wtedy odejść. -informował, gdy szczerze rozmawialiśmy o szansach Włókniarza na pozostanie w Ekstralidze. A szanse według Cieślaka sa duże.” Jeszcze wcześniej z tego samego artykułu możemy się dowiedzieć, że na mecz z Polonią Bydgoszcz tor raze,z z trenerem „Lwów” przygotuje właśnie Marek Cieślak.

źródło: Tygodnik żużlowy

Dziwi mnie, że właśnie wtedy kiedy Wrocławiowi wreszcie udało się wywalczyć coś więcej niż tylko 6 czy 7 miejsce, padają takie słowa. Trener  jeszcze wierzy w to że Częstochowa nie spadnie z Ekstraligi, ja np mam duże wątpliwości, mimo tego, że jeździ tam niesamowity, i częściej niedoceniany niż doceniany przez trenera WTS-u ,Rune Holta. Ale czy sugeruje to, ze chce odejść do Częstochowy…

W sportowych faktach, pojawił się dzisiaj wywiad z Panem Markiem, który zaprzecza temu, że chce zostać trenerem w Częstochowie …:

To są bzdury i nie ukrywam, że jestem w szoku. W środę mam zaległy mecz w Toruniu. Przypuszczam, że na 99 procent w niedzielę czeka nas spotkanie półfinałowe. Nie mam w tej chwili czasu na zajmowanie się pierdołami. To co napisano na temat mojej współpracy z Włókniarzem to bzdury. Uważam to za niemoralne – powiedział dla SportoweFakty.pl trener kadry narodowej.

…wypowiedział się też na temat przygotowania toru dla Częstochowy:

Nie zamierzam społecznie czy w ogóle w jakiejkolwiek formie pracować nad częstochowskim torem jak to zasugerowano w tej gazecie. Przecież ja nie jestem toromistrzem. Przede mną najważniejsze mecze sezonu z moją drużyną. Kontrakt z Betardem Wrocław kończy mi się 20 października. O tym co będę robił w przyszłym roku zadecyduję w przyszłości. Na pewno to nie jest temat na dzisiaj.

Zwracali się do mnie działacze z Częstochowy. To były tylko luźne rozmowy. Ja tego tematu nie podejmuję, bo zwyczajnie nie mam takiej możliwości ani czasu. Dla mnie w tej chwili ważniejsze są najbliższe mecze mojej drużyny, a nie to czy Włókniarz utrzyma się w lidze.

źródło: sportowefakty.pl/zuzel

Nie wiem, kto tu zawinił, ale może warto przypomnieć sobie o czymś takim jak autoryzacja? Zresztą, tak jak pisałam wcześniej, nie jestem pewna czy ten artykuł sugerował, że trener reprezentacji Polski chce pracować w Częstochowie, bardziej że chce opuścić swoją drużynę za rok.

Was natomiast chciałam zachęcić do komentowania, może macie dla mnie jakieś wskazówki, nie podoba wam się coś, uważacie że powinnam coś zmienić? Jeśli tak piszcie.

A na koniec ankieta:

2 responses to “Marek Cieślak

  1. po prostu Cieślak tradycyjnie był pijany jak dawał wypowiedź do TŻ. teraz na trzeźwo zaprzecza.

Skomentuj

