WWW.MY-SPEEDWAY.BLOOG.PL

Dobrze wiem jak trudno jest znaleźć jeszcze prosperujący blog o żużlu, albo taki na którym byłoby dużo komentarzy itp. Nasza grupka jest chyba bardzo mała a przecież warto wspierać tych, którzy kochają speedway i poświęcają swojej pracy i hobby dużo czasu. Taki jest blog www.my-speedway.bloog.pl POLECAM go, jest naprawdę świetnie napisany, z boskim nagłówkiem UZALEŻNIENI OD METANOLU bardziej chwytliwego hasła chyba nie można wymyślić. Najnowsze newsy i widoczna ciężka praca autora, której mogę tylko pogratulować!

P.S. Tak już prywatnie do autora próbowałam skomentować najnowszą notkę i nie tylko ale mój komentarz się nie pojawił może warto to sprawdzić!🙂 pozdrawiam!!!!

2 responses to “WWW.MY-SPEEDWAY.BLOOG.PL

  1. No bardzo dziękuję za reklamę ;]
    A co z tym komentarzem było, to nie mam pojęcia…
    Ja u ciebie wczoraj też dodałem komentarz przy wpisie z GP Challenge i też go nie widać:/

Skomentuj

